hvezdna znameni

Saturday, November 24, 2007

O ČEM SNÍ MUŽ VE SKOPCI

Nikdo nežije a nemiluje ve fantaziích jako skopec. A tyto sny jsou, jak by tomu u něho mohlo být jinak, výlučně sexuální snová přání.
Oblíbeným snem skopce je rafinované, perfektní svedení plnokrevné ženy. Je obletovaná a obléhána tisíci muži. Vhání své ctitele svými vnadami k šílenství, aby je pak se smíchem nechala padnout. Nikdo dosud této ženě nedorostl. Nikdo se nemůže pochlubit tím, že by ji dohnal k posedlosti. Dokud nepřišel on, ten pravý. Je si svou věcí tak jistý, že přistupuje na smělou hru: "Vše, co mám, svou vilu, svůj sportovní vůz, můj nábytek , vše ti bude patřit , když se mi během hodiny nepodaří milovat tě. Abys dobře rozuměla:nebudu tě o to prosit, budeš to dělat. Budeš o to škemrat! Pokud to nedokáži, vyhrála jsi." A pak vyloží pravidla hry: "Smím s tebou provádět všechno a ty můžeš kdykoli zrušit naši úmluvu, pokud toho na tebe bude příliš. Jen jedno je mi zakázáno: tvé kalhotky a vše, co skrývají, zůstane pro mne tak dlouho tabu, dokud si je vlastnoručně nesundáš. Vím, že to uděláš." Žádná žena nemůže odolat takové nabídce. Takže začíná svádění. Ta hrdá se ještě posmívá. Ještě věří, že by jej mohla svým dokonalým tělem rozpálit do běla, aniž by byla byť jen v nejmenším dotýkána. Přece jeho silné ruce a lačná ústa jsou najednou všude. Ovládá umění milování a ví, co žena potřebuje. A ona už brzy nemůže zabránit tomu, aby její tělo neodpovídalo. Vzrušení roste, začíná sténat. A pak už ji nemůže vzrušit ani krásná vila. Na konci škemrá, dokonce křičí: "Pojď, sundej konečně kalhotky. Miluj mě!"

Labels: